după ce ne-am întors din călătoria noastră în Italia în septembrie anul trecut, am vrut cu disperare să ne întoarcem și să vizităm o altă parte a Europei. După multe discuții și încercarea de a obține gravidă am decis că ar trebui să aștepte. Cum am putea să ne încheiem călătoria în Italia?

Michel a sărit online și a început să caute locuri pentru a călători. Nu știu cu adevărat dacă aș fi însărcinată sau nu, am decis o stațiune all-inclusiveresort. Ne-am dorit foarte mult să ne întoarcem la St.Lucia, unde am mers pe ourhoneymoon, dar cu riscul de Zika am decis că ar trebui să aștepte.

am extras harta Zika de pe site-ul CDC și am restrâns destinațiile noastre. După aproximativ o săptămână sau cam asa ceva de cercetare Michael a venit peste o afacere uimitoare pentru un sejur de 7-noapte în Nassau, Bahamas cu biletele de avion incluse. Ce ne-am putea dori mai mult!

la scurt timp după rezervarea călătoriei noastre, am aflat că suntem însărcinate! Momentul a fost sincer perfect și nu am putut aștepta să-și petreacă 7 nopți pe o insulă însorită doar noi doi!

nu știam că în curând vom construi o casă, vom vinde o casă și ne vom muta într-o zi înainte de a pleca, dar viața se întâmplă! Trecerea prin toate acestea a fost posibilă prin ideea unei escapade tropicale care se apropie curând!

când spun că ne-am mutat cu o zi înainte de a pleca, nu exagerez! Mutari noastre a părăsit casa și am sunat salonul meu preferat de unghii implorându-le să mă stoarce într-o pedichiură chiar înainte de a închis! Picioarele mele au fost atât de umflate de la mișcare pentru 11hrs. Această mamă avea nevoie de niște TLC. Am plătit pentru un masaj suplimentar la picioare și am fost atât de bucuros că am făcut-o. După aceea l-am întâlnit pe Michael la vechea casă pentru a-l ajuta să curețe și am terminat în jurul orei 10:30.

am ajuns la noua noastră casă cu cutii în fiecare loc, era întuneric negru și m-am așezat la duș și m-am gândit că este nebun, dar omul suntem atât de binecuvântați!

în dimineața următoare, am închis casa și am sărit în Uber dincolo de entuziasmat pentru o evadare atât de necesară!

ne-am împachetat pentru vacanța noastră înainte de mutare, așa că totul era gata de plecare! Fac legătura între tot ce am împachetat mai jos.

• Bahamas

în cazul în care am stat

am stat la Palatul Riu Paradise Island, care este situat alături de Atlantis.

am zburat Delta non-stop în Nassau luându-ne 2.5 ore. Doar suficient timp pentru a viziona Baby Mamma cu Amy Poehler și Tina Fey. Dacă nu l-ați văzut, închiriați-l! Am râs atât de tare. Am rezervat un transfer de la aeroport la stațiunea noastră, care a durat aproximativ 30 de minute.

ne-a plăcut timpul petrecut în stațiune. A fost un allinclusive cu două piscine și cea mai frumoasă plajă și apă. Am avut suită ajunior cu un balcon și o piscină și vedere la ocean.

• Bahamas

după ce am petrecut zilnic la plajă, ne-am împrospăta și ne-am întoarce pe plajă pentru a privi apusul soarelui.

stațiunea avea 5 săli de mese, dintre care 1 era în stil bufet. Celelalte 4 necesare să fie așteptați în linie la 6:30 PM sau puneți-vă numele mai târziu (de obicei în jurul orei 8:00). Odată ce am fost gata ne-ar merge și a pus numele nostru în și ar primi un buzzer. Odată ce soarele a apus peste ocean, masa noastră era gata. Întotdeauna a funcționat!

au Divertisment noaptea, dar am ajuns doar la spectacolul de acoperire Michael Jackson. Cele mai multe nopți ne-ar merge doar înapoi la camera noastră și du-te la culcare!

ce am făcut

dacă aceasta este prima dată când vizitați Bahamas aici este o listă de excursii pentru a verifica afară! Am fost înainte și am vrut doar să ne odihnim și să ne relaxăm și exact asta am făcut!

Bahamas

ce să aduc

o pălărie-am purtat această frumoasă pălărie Lisi Lerch în fiecare zi! Sunt obsedat. Nu numai că este adorabil, dar rămâne pus și vă protejează fața de soare. M-am relaxat într-un scaun de plajă tot timpul am fost acolo cu părul umed și forma a rămas frumos. Abia aștept să iau această pălărie în multe alte vacanțe! Vă mulțumesc foarte mult pentru darul Lisi Lerch!

magazin toate esențiale mele de călătorie!

ochelarii de soare – Ray-Bans sunt atât de atemporali. Îmi place absolut acestea!

30oz Yeti-pentru a menține apa rece.

Bahamas

20oz Yeti – pentru băuturi mixte sau bere. Hotel Riu ar face băutura chiar în Cupa Yeti, astfel încât să nu trebuie să vă faceți griji despre băutura obtinerea cald sau alungare cupe mici de plastic suflare în piscină sau plajă.

Sunless Tanner – preferatul meu absolut! Am folosit acest lucru înainte de a pleca, de asemenea.

SPF CC Cream – am încercat atât de multe și aceasta este preferata mea. Nu se desprinde în piscină sau plajă și vă oferă toată acoperirea zilei, astfel încât să nu trebuie să vă faceți griji cu privire la arderea.

protecție solară-încărcați înainte de a pleca! Am cumpărat doar două sticle gândindu-mă că ar fi o mulțime și am fugit în a treia zi. Am cumpărat câteva de pe piața locală și absolut prăjite!

a book – dacă sunteți pe babymoon dumneavoastră am foarte recomanda aceasta. Michael și cu mine am citit, aducând în discuție B-ul.

spray de Bug – am adus asta, dar nu am ajuns să-l folosesc. N-am văzut niciun gândac toată călătoria!

dacă sunteți de planificare o excursie la Bahamas pentru babymoon sau vacanta viitoare sunt fericit să răspundă la orice întrebări ați putea avea!

am împărtășit și câteva vești importante în ultima zi a călătoriei noastre. Dacă ți-a fost dor, du-te și verifică această postare pe Instagram.